Undra hur det kommer att gå för mig och bloggandet;)

Ja, nu har jag också skaffat mig en blogg. Ja varför inte. Tänker ta och skriva om vad jag gör och annat gott och smått , lika bra jag börjar med idag, Jo först så vaknade jag, gick ner till skolan, trodde att jag hade kommit försent ( tyvärr så är jag nästan försenad varje dag), men då hade inte vår lärare kommit, inte fören efter några minuter som jag tog mig äran att logga in på nätet och kolla ifall vi hade någon lektion eller ej, ja men så var det så att vår lärare hade migrän, så vi skulle inte ha lektion fören kl 13.20, så vad gjorde jag då, jag gick hem igen, pluggade lite på geografin, sen så fick syrran hjälpa mig att fixa en blogg, inte riktigt färdig med den som man ser. ialla fall så gick jag ner till skolan igen solade lite med mina kompisar innan vi började, när skolan var slut så fikade jag med Rana på stan=) myspys, sedan åkte jag hem , träffade på min kusin på bussen, och nu sitter jag här och fular mig, min kompis har precis åkt hem.
Jag får ta och lägga in dagens outfit lite senare eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0