110km/ h

Vet ni vad, jag har kört på motorväg, hahaha, det är fan svin läskigt, speciellt när man måste köra så jäkla fort, slog mitt rekord haha trodde aldrig att jag skulle köra fort asså, men men, måste ta och vänja mig va, tänk sen när man ska ta körprov, då får man ju inte köra 80 på en motorväg precis, nepp!
Ja , jo som ni kanske fattade så hade jag svin tråkigt idag, så jag satte mig i bilen med pappa och övningkörde lite. de gick bra , jag lever ju! Efter det så körde vi ner till stan och åt glass, sen körde vi till rumpanbar & kök  och åt en pizza, hehe de kanske borde vara tvärt om , först pizza sen glass! men de funkade!

Imon börjar skolan, men innan det ska jag till sjukhuset och ta blodprov!
GODNATT!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv hehe jag vet inte :D



jag tycker de är dökul att köra snabbt men de är ju farligt också, det läskigaste jag gjrot i sommar är att köra på autobahn i tyskland :D kram

2008-08-31 @ 23:16:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0