Dålig uppdaterare

De e vad jag är , en dålig uppdaterare hehe, helgen var typ en *vilo helg* känner att jag inte har kunnat vila ut mig denna sommaren så det känns lite dåligt nu när jag har börjat skolan och allt! de e mkt på gång i skolan, med schemat och allt, om jag ska vara ärlig så känns det inte som om vi går i en riktig skola med det schemat vi har, typ ledig hälften av tiden och när vi har lektioner så är det såå tråkigt så jag vet inte vad jag ska göra, och nu går jag inte med mina kompisar längre så de har blivit ännu tråkigare, men men va ska ja göra, idag ialla fall så började vi kl 11,20 hade två lektioner och sen slutade vi, hade tänkt gå ut och dela ut lite CV papper idag men så blev det inte för att jag inte hittar CVna!

Här kommer dagens Outfit =)



Kommentarer
Postat av: K

snyggt!

2008-08-25 @ 22:33:16
URL: http://sexwithorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0