Godmorgon!

Sitter här med té och mackor och kollar på momento, de kollar man på när de är som tråkigast på tv! men måste bara säga, man kunde välja ett nummer och en färg , så får man se hur mkt den som ringer vinner, då som vanligt hade jag redan ett nummer i huvudet och även en färg, jag valde mitt favvo nummer 7 och färgen orange, så ringer det någon och väljer nr 7 och ORANGE är inte det lite sjukt? av alla de 4 färger och nummer , så väljer han de jag har tänkt på, aja men det var bara 1000 spenn i hehe. jaja
hade sovmorgon idag så jag har sovit ut:D börjar 11,20 och har bara en lektion!
Funderar på att dela ut lite CV idag, Hoppas hoppas att jag får jobb!! vill  så himla gärna!

Ha en underbar fredag!!! gör det bästa av dagen;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha Jaaa momento är ju det sämsta men det är en så go tjej som jobbar och snackar där så ibland blir jag helt inne i att kolla haha :D

2008-08-29 @ 11:48:32
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0