Lördagen!

Sorry för den dåliga updateringen, idag har jag haft fullt upp, på morgonen runt 11-12 tidenså så vi på hus, gillade inte det huset, vet inte varför men tyckte att det va trist. efter det så lämnade jag ut ett CV i en affär. Efter det så träffade jag Rebecka och Rachell, vi bastade som är så jävla skönt,  men man blir så seg av det så vi bestämde oss för att se på film, Rana och Abbe kom även, så satte vi oss med chips, godis  och läsk  , så himla gott
Filmen vi såg va så sjukt bra, riktig hämsk film, den var svensk dessutom, inte för att vara så men jag brukar inte gilla svenska filmer, gillar typ bara bäst i sverige( för att min stor bror va me i den)! Filmen vi såg hette "När mörkret faller" Bra film som man måste se typ!
Nu ska jag ta och lägga mig, måste vila, sov dåligt i natt, och har haft ont i hövvet hela dagen!


GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0