shopping älskar vi alla

Hellu, nu sitter jag och tittar på kitchen nightmare eller vad den heter, rena balla grejen det där, jag skulle inte vilja möta den kocken va! igår så var jag i stan och shoppade lite, det blev en jeans jacka en fin somrig topp och ett par flipfloppar för att jag fick sån himla skoskav av mina ballerina skor, idag var jag i stan igen fast köpte bara ett par pyjamas byxor! Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla på någon film eller baka haha, hade tänkt spela guitarhero och supermario wii för det är så himla kul haha men det blev tyvärr inte så, jaja någon som vet nått gott som jag kan baka?

 gott med glass, ( café i libanon)
 Hotell i libanon vid havet

syrran och havet!
fler bilder kommer sen!

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ooh vad gott det såg ut!

2008-08-11 @ 20:45:37
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0