Sweden!!!

Tillbaka till gamla vanliga regniga sverige , det känns as trist då! Libanon va då jätte härligt, träffade alla släcktingarna och dem är så himla underbara, saknar alla så himla mkt!!! De hände en hel del galna saker i Libanon, laddar upp bilder någon gång snart, träffade även massa nya människor!! jätte trevliga och blev as bra vän med en ifrån kanada som jag ska till nästa sommar. <Det blev en hel del flört också!! VILL TILLBAKA!!

jaja igår så shoppade jag lite, köpte 2 koftor och en tröja från gina tricot och sen så åkte jag hem till Rana, vi såg  på film, step up 2, den var riktigt bra, sen blev jag dålig, modde illa, typiskt men det gick över och jag somnade haha!!

Nu ska jag ta och packa upp mina kläder och styka dem, har inte gjort dt än hehe
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0