tisdag!!

Ja de va ett tag sen jag bloggade, lördags var sist, innan maskeraden, vill ni se hur jag såg ut..
här kommer en bild



dålig bildkvalitet, sorry


Jag ska ta och berätta vad som hände i lördags,. jo jag fixade mig , sminkade och allt kändes perfekt, sen skulle min storebror skjutsa mig till åsa där festen var, skrev in adressen på gpsen och körde, Asså vet inte hur länge vi letade efter huset , kanske 1 och en halv timme något sånt, men nä vi hittar inte huset, jag ringer som en galning till födelsedagsbarnet men hon har stängt av mobilen, ringer några till men de svarar inte, så de ända jag kunde göra va att köra hem igen!! Surt som fan!

I söndags var jag och Linnea och Abbe i göteborg i nordstan och shoppade lite, sen gick vi till GBG kalaset ( kulturkalaset) och gick runt lite då Linnea fick för sig att klättra med alla småbarn, hon ville få med mig me men jag vägrade:P sorry Linnea! Söndag var även min sista dag på sommarlovet så kl 12 på natten satte jag och Abbe igång och bakade en kaka haha, lät honom göra hela jobbet typ och så åt jag:P de blev gott ska ni veta






Igår så var det skoldags, ville inte gå, vill ha mer sommarlov, vi hade upproppning och sne drog alla hem , var en stund med Rebecka och efter det kom Rana , så jag och Abbe åkte med henne hem och spelade Mario cart  ( stavas det så?) på Nitendo wii, de va skojj. vi va typ 7 som spelade och jag kom sist varje gång, sen var det stuttsmatta dags:D de va länge sen de, LOVe it

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket :)

2008-08-19 @ 19:37:36
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: Din bajskorv

Åh herregud ta bort mitt fatass Zeinab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 22:03:34
Postat av: Anonym

fin blogg förresten ;)

2008-08-19 @ 22:05:38
Postat av: Zizza

haha gumman nä den är så fin så

2008-08-20 @ 18:11:40
URL: http://zizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0