Allt har förändrats nu ALLT..

Så här är det från igår så förändrades mitt liv,  idag så blev det nått fel med fucking bokningen så när åker vi till libanon??? JO OM 2 DAGAR!!! fuck! + så tog min kompis med mig ut med hennes mamma (biltur) då kommer en annan bilist och kör rakt in i oss bakifrån 100% hans fel. Ont i huvudet är vad man fick från det. Allt är fel nu ALLT!
En sekund kan ändra hela ditt liv, se till att vara positiv innan det händer!!
kommer sakna alla mina vänner,  pappa  och broshan här i sverige. Vi är borta till 2 augusti. så det lär inte bli så mycket update, men följ gärna min blogg när jag kommer tillbaka!


Puss från  mig sålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra kväll

2008-06-04 @ 21:39:58
URL: http://fridoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0