Aerobic

Nä fy fan va det va pinsamt säger jag bara!!  Men ja skyller på att de var första gången för mig och jag var den ända ny börjare. Kan ni tänka er! haha det gick för jävlans dåligt. Sprang alla åt ena hållet sprang jag åt andra hållet, svängde alla med händerna vid midian svängde jag händerna högt uppe i luften haha, min kompis satt och skrattade åt mig hela tiden typ *pinsamt* som fan. Ena stunden så gjorde man si andra stunden så. Det var bara i slutet som jag råkade av misstag göra rätt en gång woohoo!!!
Aldrig mer säger jag bara! Nu vill jag prova på yoga haha hoppas jag gör bättre ifrån mig där:P
Efter det så åt jag en jätte god Pasta rätt på Rumpan bar och kök! och nu tog jag en liten pause ifrån pluggandet, blää. imon ska jag åka in till gbg och shoppa något fint:D förhoppningsvis någon jeansjacka!

Någon som vet någon bra affär?

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: ida

haha visst vore det, usch för småkryp! ;p

2008-05-11 @ 22:06:35
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0