Bild fel

haha märkte nyss, eller rättar sagt min syrra märkte att jag inte lagt in min outfit igår där det står att jag har lagt in den men nu är det fixat och klart!
pallade inte va kvar i skolan kunde lika väl plugga hemma så nu är jag hemma och sitter vid datorn , Goodluck me!!
Nä men jag ska ta mig i kragen haha och start studyyyyyy lalaal måste vara färdig till kl 4 för då ska jag till stan och sen träna, sista gången idag och sen tar mitt kort slut, shooohooo, haha nä men är så jäklar trött på att träna så pallar inte, vet inte man jag ska för nya kortet eller ej, det är ju bra att bygga muskler , man går upp i vikt då, hii och jag vill så gärna gå upp!! Det är inte så lätt för mig att gå upp,l jag proppar i mig mat men går aldrig upp kan äta hur mycket som helst. och när jag säger att jag vill gå upp i vikt så säger, " folk " ät då , jag äter , men går inte upp så enkelt är det. jaja 
nog skrivande NU SKA jag plugga! ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0