Dagens outfit

538156-96
Klänning: ginatricot
kofta: ginatricot
armband: MQ
Skor: skopunkten



Slutade mycket tidigare idag, känns skönt måste jag säga!  Nu ska jag bara städa för dt ser för jävligt ut här...
Jag vill gå upp i vikt ,MEN DET GÅR INTE  , jag har typ försökt med allt men det är fan omöjligt.. Jag ska sätta upp ett mål som jag ska nå innan nästa skolår börjar. Jag måste ha gått upp 7 kilo denna sommaren. Hoppas värkligen jag klarar det!! De flesta säger då. men ät bara då, men det är inte så lättt jag kan proppa i mig 5 st bigmac, 3 chipspåsar fulla, massa godis men går ändå inte upp i vikt...
Jaja life is hard:P

En till bild
image98

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2008-05-28 @ 10:16:25
URL: http://www.sasssuss.blogg.se
Postat av: sophie

javisst! maila mig på [email protected] spå fixar vi en design. ursäkta att det tagit tid!

2008-05-28 @ 16:02:56
Postat av: Louise

Vilken fin klänninga :)

2008-05-30 @ 00:20:47
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0