En helt vanlig skoldag med två idioter:D

Idag hade jag talet. Det gick förvånadsvärt bra, hihihi tur att det är över ialla fall. Det blev trevligare lite senare på dagen när jag träffade dessa två herrar. Ni gjorde min dag bra!
538156-28 Mustach(eller hur det stavas!:P) som jag fick på pressbyrån NICE! 



538156-27  Come and get me!!




538156-26  Herr Price till din tjooäänst



Homies smoken Snygga va! haha

Vi har alltid så jäklar ballt på skolan va!!
Jaja ialla fall , efter talet var skoldagen slut. Kom hem lite små flum och sen gick jag på promenad med min saknade och älskade vän Rachell!
NU måste jag plugga hoppas det blir nått plugg bara ( brukar oftast inte bli så)
men jag har prov i mon så MÅSTEE plugga hiiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0