freedom

sitter och lyssnar på min favvo låt just nu Freedom av dj mangoo hoohii.
image31

Sommaren som jag inte såg framemot för bara några timmar sen, anledningen är att vi inte ska till Libanon vilket jag vill så himla gärna. det är jätte svårt att bo i Svergie utan någon släckting, har bara familjen och kusinen men resten bor i Libanon men även fast än att jag har bott i Sverige hela mitt liv, saknar jag alla i Libanon otroligt mycket. Jag vill bara dit krama om mormor, morfar och farmor,  träffa alla och ha skit kul! har inte varit där på ungifär 4 år. hel sjukt  men men Jag och en kompis bestämde oss att inte whaina och make this summer our summer typ hehe. Har jag bestämt något ska jag göra allt för att uppnå det:D nu så ser jag framemot sommaren igen va fan hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0