Grillis

Heej! har haft FULLT upp så har inte hunnit blogga. Igår var en mycket trevlig kv'äll. Filmen var ehm nja inte så bra men den var ändå Okej att se, Sedan gick jag och Jennifer hem till mig.  Vi var så trötta så vi gick och la oss ganska fort. Men det blev inte så mycket sömn ialla fall:P Vi gick upp sent, trötta båda två , hon stack hem för ungefär 1 timme sen. Snart ska vi grilla MUUMS:D Det är så vackert väder idag så man blir bara så himla glad av det:D  Nu måste jag kila iväg och hjälpa till med att göra iordning grillandet;) Hinner inte åka till stan idag. Men jag bloggar lite senare! lite bilder kommer sen kanske det me! OM jag hinner! Ha det trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0