Gröna äpplen glass:D

Hellooo. Denna dagen har varit himlans och stekanede soft och het! hade typ ingen skola , satt och solade ute med några homies istället! Sedan skulle jag och PH till gymmet men så flum som vi va ståd vi först på fel sida av busshålsplatserna, sedan bytte vi håll och då missar vi bussen så vi får gå till gymmet. Jag var CP dampiflum så vi kryssade för att vi hade varit på gymmet men istället så drog vi iväg, jag åkte till stan träffade en kompis och PH åkte iväg för att göra tårta som hon har läskat mig med , " världens goaste" I stan så åt jag en jätte god glass som var gjord av gröna äpplen!!  Yammi vill ha Mer Nu Nu




538156-48 på väg till gymmet. Kan bara inte ta seriösa kort. omöjligt ibland men Ph lyckades ta när jag icke var beredd






538156-46 vaniljsmultronet ville inte vara meeddd


538156-49 Vi kom till gymmets korridor

538156-49  Llalalalalalala PH vill inte vara med laalal men halva Ph kom ialla fall mee hioiiiii

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Jag lovar att hjälpa dig så fort som möjligt men om du får gärna den turkosa designen jag har gjort om du vill ha den på direkten! :)

2008-05-09 @ 21:16:12
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Postat av: Emma

Absolut!

2008-05-10 @ 15:45:51
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0