Hey

Solen skiner nu, yes yes!! lite till och det blir bättre. hade sovmorgon idag, men kom ändå försent till skolan , hade bara en lektion idag! skönt, snart ska jag och en kompis iväg och gymma ( mycket gym denna veckan för att jag måste ta slut på gymkortet , har med skolan att göra!) Sedan ska jag på vårhus i skolan, det kommer att vara mode visningar , styling, musik och massa annat trevligt. Vill gå på bio idag men hinner antagligen inte med det! tror inte jag hinner  blogga mer idag heller men lite bilder kommer iallafall!!

Ha så trevligt

FÖRRESTEN, NÅGON SOM ÄR BRA PÅ BLOGG DESIGNE?!
tacksam för svar!


Kommentarer
Postat av: ida

ojdå, fan så kul. :) inte alls så mycket, rätt lugnt igår.

2008-05-16 @ 17:39:15
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0