Juli(L)

pappsen har bokat , äntligen får vi träffa våra släcktingar och alla igen efter 4 år!! Libanon here we come!
Fan va nice..
idag var det en vilans dag, de var skönt det , mycket Tv, Junior åkte ut på so you think you can dance. men Mona som van var ju skit bra hon me! Måste gå och lägga mig har sov morgon imon men jag vill inte riskera att jag kommer försent imon oxå, idag vaknade jag kl halv 9 och när börjar jag?? jo halv nio, LYCKAD;) jaja  Mamsen har köpt ett par skor till mig, söta, lägger in bild imon
Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Tack, men nej jag har inte gjort den själv utan har fått hjälp. Däremot är jag ute efter en ny design nu. Vet du någon som gör bloggdesign bra?
Kramar Louise

2008-05-29 @ 23:54:41
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0