Life is life...

Rachell sjöng som en fågel idag, jätte duktig men stackaren började skratta mitt i allt tack vare min store bror som gjorde fula grimarser , det var riktigt elakt , hon som hade sätt framemot allt. Efter det så åkte vi hem kl var typ 21 nått sånt, och så gjorde jag färdigt lite arbeten i skolan, skönt det, men har fortfarande lite kvar, känns så deprimernade va. pluggandet tar aldrig slut.. trök!!!
Nu är jag seg och trött och ska sova, det blir typ sista veckan som jag sover i mitt rum som jag delar med sist, snart får jag mitt eget rum, ååhhh va jag längtar

GODNATT


Kommentarer
Postat av: sophie

Ha en bra dag !:) kram S

2008-05-29 @ 07:45:30
URL: http://ssophiekarlssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0