Liseberg!

Det var jätte mysigt på liseberg. De va lagom med folk där. På toget till liseberg hände en ganska så kul grej men de fick mig och Malin att flabba ihjäl oss. Det kom en man lagom viktig, När han satte sig ner asså vet inte hur det gick till men då flög jag upp typ, ahah det såg lite kul ut för han var inte alls "stor" men hur han satte sig med den hårdheten hmm vette fan men de va fan ballt, och sen när vi skulle hoppa av och då tåget stannade så trillade Malin på en kvinna haha vet inte hur det gick till de heller, Men kul hade vi på Lisse iallafall
Försökte fixa min blogg lite men är VÄDLIGT MISS NÖJD, hoppas värkligen att jag får hjälp med bloggen snart, hela sidan är ju för fan skev!
Nu ska jag äta, laddar upp bilder från idag senare!!  eller imon
Ha det BRA!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0