seg dag!!

Min dag blev inte så mycket mer än seg och trött är jag oxå, man känner sig så himla utsliten nu när skolan närmar sig sitt slut( skönt det ska bli när det är heeeelt slut) jag åkte ialla fall in till gbg där jag träffade Linnea som oxå var trött och seg. vi pallade bara gå in i två affärer sen var vi döda. Åkte tillbaka till "min" stan där jag gav ut en CV till en affär( vill så gärna ha sommarjobb!!!!!) sen åt jag glass en jätte god med gröna äpplensmak hihi lite förvånad att jag tar det 4 gången i rad och inte päron! Och nu; kom hem för en stund sen från en kort promenix med underbara bara Rach! Nu måste jag plugga vidare, har 5 sidor med matte att göra tills imon och det suger hårt! sen har jag natur , svenska , geografi och engelska uppgift att göra men Aldrig att jag hinner med dem!


Godnatt får jag säga nu för mer bloggande hinner jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0