Shopping=)

image101
Idag börjaDE jag skolan kl 11.20, himlans skönt med sovmorgon , här kommer det bästa vi hade bara skola i 10 min sen slutade vi, fast jag stannade kvar i typ en timme med några kompisar och fick mig ett gott skratt, sen kom jag hem vilade och åkte sedan till stan med annabell, känner att jag repeterar allt, men what ever får la göra det hiiii, köpte massa fint , en topp från JC, en blusgrej från ginatricot, bh och trosor från gina tricot och en present till syrran=) nice price va det även haha, sen fick vi gäster från hälsingborg, det låter lite kul när dem pratar, jag och tjejen som var lika gammal  som mig och min kusse gick ut och fikade, och nu är jag hemma, ska se på film eller sova, har fått jätte hes röst och känner mig fortfarande sjuk, jaja vila vila!!!
 bilderna från shoppingen kommer imon



image103
Denna fina klänning blev jag kär i, kommer från Zara
ursäkta röran på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Linnèaa

åå vad god den såååg ut :D

2008-06-02 @ 18:21:51
URL: http://Oddneus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0