Tisdag känns som ..

det är vilken annan dag i veckan förutom tisdag. Idag hade jag typ någon sorts liten otursdag. Vaknade sjukt trött kunde knappt gå upp ur sängen. Cyklade snabbt till skolan( älskar min kära cykel tack vare den så kommer jag i tid nästan varje dag, för en månad sen kom jag försenad till skolan VARENDA DAG!) jag va på  tippen till att somna i klassrummet.  Men de va en rätt så slapp dag. Skulle träna som sagt idag, men hade glömt kläder hemma så jag cyklade hem snabbt som attans( skolan ligger 2 min ifrån hemmet med cykeln) hämtade kläderna och GICK tillbaka till skolan då jag märkte att jag hade glömt gympaskorna så jag sprang hem igen letade efter skorna samtidigt som jag lämnade jackan hemma, så sprang jag tillbaka till skolan där jag möter min kompis som också är trött idag:S ( sicken trötter dag) vi bestämmer oss för att ta bussen till gymmet, men när jag står på busshållslatsen kommer jag på att jag glömt busskortet i jackfickan som jag lämnade hemma, tur var de att jag hade pengar på mig, när vi var framme i stan så går vi in i en shoppings byggnad där jag bor, jag och min kompis bestämmer oss för att strunta i gymmet för att vi båda var trötta( jag var ännu tröttare efter att jag hade sprungit fram och tillbaka), vi sätter oss för att fika, jag pallade inte åka buss så tänkte ringa pappa för att se om han kunde skjutsa men så dör min mobil, TYPISKT, jaja jag är hemma nu ialla fall och är fortfarande trött men jag måste plugga matte:'( jaja nu blir  detta inlägget för stort känner jag, Ha de bra ialla fall hoppas ni inte har haft en lika trötter dag som jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0