What's the f***ing problem?

Sätter in kabeln till mobilen för att föra över bilder men funkar det.nooooo var är då problemet, jag vette f*n är ingen tekniker precis. Har varit ute i skogen med en kompis för ett arbete som jag måste göra, ( hatar att vara ute i skogen!! massa kryp och skit, ok det är fin natur men men föredrar att stå utanför och kolla :P) ialla fall vi stötte på massor med flugor och wannabe getingar ( vet inte vad det var de såg ut som getingar fast mindre och malin sa att de inte va getingar så jag får helt enkelt lita på det) jaja det var hemskt iallafall! Jag plattade håret idag, hiii , föredrar det locka när det gäller mig, passar inte så bra i rakt hår, fasten att jag älskar rakt hår. jaja jag ska försöka föra över bilderna igen och se om det går.Går det så laddar jag upp en bild på mitt " raka " hår

Ha det bra så länge då!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-24 @ 19:48:08
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0