shopping!

Idag var jag i stan och shoppade lite kläder och annat. Köpte även en prisent till underbara Rana som fyller år ida(L) GRattis älsklng!!
Laddar upp bilder på toppen och halvtröjan imon=) då ska jag även på tjejmiddag hos Rana=)
Missade skolan idag.... försov mig som vanligt, vaknade 11,20 och lektionen börjar då så jag hoppade upp ur sängen sprang ner för trappan tvättade ansiktet samtidigt som jag kände att världens huvudverk vilket händer väldigt ofta när jag vaknar, eftersom jag spänner mina tänder jätte mkt när jag sover... men jag valde att stanna hemma eftersom det bara är en lektion och jag kan ta igen den någon  annan dag=)
Jag övningkörde lite förresten haha
nu ska jag ta och fixa lite grejer sen ska jag se på film.. de e så mysigt att vara hemma och se på film när vädret suger och det regnar!!

Ha det braa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0