Trafikskola=)

har varit i stan hela dagen typ idag. först var jag och fikade med Rana och hennes kompis och efter det gick jag och Rana och letade kläder till hennes tjejmiddag!! Får fortsätta leta imon:P och sen blev vi hungriga och satte oss och började käka på donkii=)
När jag satt på bussen nyss såg jag en man som satt och petade i näsan ,asså han hade typ hela fingret uppe i näsan och han näs borre töjdes utåt typ 2 cm!  FATTA VAD ÄCKLIGT!!!! Höll på att spy, fy faaaaan

Jaja snart ska jag ta bussen igen till trafikskolan där jag ska på ..hmm  vette fan typ möte för nybörjare typ haha
spännande hmm .... not:p


Kommentarer
Postat av: saras mami

satsa 100 procent när det gäller körkort läs och lär in inga genvägar funkar. Jag vet jag arbetar med teorin på en trafikskola. Kram och lycka till.

2009-01-11 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0