What happens in vegas!

Hellu! kom precis hem, har varit hos Rebecka och vi såg på film. what happens in vegas!! Den va riktigt bra ! se den om ni inte har sett den=)
Innan det var vi och lämnade av Rachell på flygplatsen=( kommer sakna den tjejen så himla mycket:(
de va lite galet på flygplatsen, hon hade 16 kilo övervikt. Så istället för att lämna av massa kläder tog hon på sig en extra kjol, tröja, två jackor, halsduk.. vad mer hmm kommer inte ihåg, men jävligt ball är den tjejen iallafall

Nu ska jag ta och sova och imon är det maskerad:D:D'  Är på förbättrings väg när det gäller att fixa fotona. haha jag suger men jag får skylla på att jag bara har paint

Kommentarer
Postat av: sofia

svar : tackar :) följ gärna min blogg genom bloggkoll :)

2008-11-01 @ 00:25:45
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0