COOP FORUM

hade premier idag och när jag säger att de kryllade med människor där som myror så överdriver jag inte, de va nästan pinsamt att vara en av dem som krylllade hehe, ja men de va inte de värsta , jo när man stod där inne så gick brandlarmet så myrorna, ja menar människorna började springa ut. tänk om den nybyggda coop hade börjat brinna. Tur  var att den inte gjorde dt. Säger bara en sak, stackars de som jobbar där som fick lägga tillbaka alla varor i de hundratals vagnarna. hahah men inte illa det alla fick gå in igen och människorna ökade igen. hahaa det blir mycket jobb för de som jobbade där igen. tjoho jag har iallafall köpt en massa massa godis, hela 3 fulla påsar haha och så köpte jag cosmopolitan. tänkte se om den är läsvärd!

Nu ska jag äta räkmackor=) har börjat gilla räkor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0