FREEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAG!

I LOVE Friday! Fredagar får mig att må bra=) Vi är lediga från skolan, dagen inför helgen och funny funny stuff händer! In morse vaknade jag 7,55 klädde på mig snabbt som attans och åkte med pappa till sjukhuset där jag fick ta blodprov, de gick så bra de! Jag säger alltid till sjuksköterskan att inte sätta på ett plåster, för jag  tycker det är värre än att ta själva sprutan! varför jo för det gör så himlans ONT att dra bort det. och så dum som jag är så måste jag dra bort det och kan inte vänta så att det själv åker av. yeye, Idag ska jag och Ranis köpa ett Gymkort på Friskis&Svettis, om vi ska träna idag vet jag inte. Men vi ska hitta på nått kul idag ialla fall!=)
jaja nu MÅSTE jag plugga=( blää

Kommentarer
Postat av: Andrea

nice blog!!

check out mine sometime:)

2008-10-10 @ 15:06:55
URL: http://andreakm.blogspot.com
Postat av: Matilda

fin blogg :)

2008-10-10 @ 16:10:07
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0