Godmorgon!!

hellu!! allt bra med er? Jag mår bara bra men är jävligt trött! Nu sitter jag på företagsekonomi lektionen. Jag gick in på skolans hemsida och kollade hur schemat skulle se ut nästa termin. Jag döööööör!! Vi har företagsekonomi 5 gånger i veckan och samma sak med historia. Jag har alltid hatat historia och inte minsföretagsekonomi. Är det något fel på min skola eller har jag valt fel linje?!?! Men jag känner att denna linjen är bäst för min skull. usch nu går jag i tvåan och jag känner fortfarande att jag kunde ha valt en annan linje. Vad ska jag göra? Jag vill verkligen bli något om några år. Jaja ska man bli något får man kämpa och göra allt som krävs för att nå det. Det enda som fattas är att veta vad man vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0