höstens härliga färg

på naglarna=)

Mörk lila , ger lite brun nyans, syns inte på bilden:/

Ja idag så hade jag ledigt som sagt, men gjorde inte något som planerat, eftersom internet inte har funkat så har jag inte heller kunnat plugga och nu orkar jag inte plugga. Jag gjorde inte så mycket idag mer än att slappat, åkt och handlar lite mat med mamma samt köpte frida tidningen! imon har jag också ledigt, men icke sov morgon blir det för min del , jo jag har tid hos läkaren kl 8.00 yeaaaah!! Men imon ska det bli lite roligare än idag ialla fall! det var tänkt att familjen skulle till helsingborg och träffa lite kompisar, men ändrade plander, de får bli en annan gång.
Känner mig lite hungrig så nu får jag ta och komma på nått att käka.
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0