No more school today..... OKEY!!!

har precis kommit hem från skolan:D:D
en trevlig och mycket spännande och lärorik dag oh gud va jag älskar skolan:D:D:D:       NOOOOT!!
Hihi iallal fall de va helt okey på skolan idag=) men nu kommer det´jobbiga , har as mycket plugg, okey idag ska jag plugga till :
                   internationella relationer prov
                   Engelska arbete + en massa glosor
                   Naturarbete
                   Franska glosor
                   företagsekonomiprov
                   Svenska prov
                   Läsa en svenska bok som vi ska sitta och diskutera i klassen
Ja de var nog allt , om jag inte har missat något då , känns så, nä nu ska jag ÄTA hihihi falaffell=)
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0