the hottie or the nottie!

sorry för dåligt uppdate!! Har inte hunnit blogga, eller jo de har jag men har inte tänkt på att göra det då!!
Iallafall, i lördags så var jag med Malin & Linnea, vi mysade och såg på film The hottie or the nottie.  trodde alvarligt talat att den skulle suga för att Paris Hilton var med, men den var förvånande bra!! se den jag lovar ni kommer bli chockade när ni ser en viss person!! Jag själv höll på att spy!!
Igår så var jag och familjen och hälsade på folk i helsingborg. det va en aning trevligt. Hittade lite maskerad kläder somman kan ha till maskeraden jag är bjuden på=))=)
och idag då, har pluggat i bibban med Rebecka, det var mysigt, vi köpte lite GOTT och satte oss för att få lite plugg gjort. nu måste jag fortsätta plugga



Ha de bra!!


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin bild :)

2008-10-21 @ 12:34:21
URL: http://jonnaokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0