Åh jag längtar till hösten!

Det har jag nästan aldrig tidigare gjort, har alltid tyckt attt hösten är den tråkigaste årstiden, ja de regnar ju bara hela tiden, typ som idag, men på något sätt så längtar jag till hösten, jag vill shoppa höstkläder, ha höstlov, sätta mig och kolla på film med ett par kompisar och äta en massa chips och godis!
HÖST = MYSIGT eller hur?
Jaja , annars så har jag varit i skolan från 8,30 till 15,50 , segt som fan óch jag känner mig redan skoltrött, hoppas det går över snart, har ju trots allt hela året kvar, hehe
annars känner jag mig faktist lite sjuklig! har inte tid att bli sjuk nu!( lite sjukt att man inte har tid med sånt längre!)
Igår så missade jag "IDOL", hörde att det var mycket bättre iår speciellt med den nya juryn, så jag får la ta och kolla på det idag!
Tycker bara idol är bra i början när alla skämmer bort sig, sen är det bara lång tråkigt!
Oj jag har glömt att plugga, hmm stressigt, jaja slut på skrivande
HA DET UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0