Jag Hatar plåster

Godmorgon! Hur är det med er idag? Jag mår bara bra, känner mig så pigg som har vaknat så tidigt=) vaknade kl halv 8 för att jag skulle ta blodprov kl 8 som jag tidigare har skrivit! Det gick jätte bra. Vet ni vad, jag HATAR plåster, jo därför att det gör så f*cking ont att slita av det sen, det känns som om hela skinnet slits av( ursäkta mig där) , tycker det är värre än själva sprutan!
Iallafall, idag börjar jag kl 11,20 har en lektion bara , så de e skönt! Ikväll ska jag vara med Linnea =) vet inte vad vi ska hitta på men de blir säkert kul, det blir det alltid med henne! SHIIIIIITTTT VA de regnar asså! Kul att jag ska GÅ i det här regnet. Blää, help me:(
Lägger in dagens outfit senare idag( hittat laddaren till kameran)
Vet ni vad, när jag precis hade skrivit ordet laddaren, så dog datorn, haha laddaren hade åkt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0