outfit

Detta hade jag på mig igår!



Hann inte med bloggningen igår, Först var jag med linnea, vi gick ut på en flummig promenad, och sedan drog vi hem till henne och sjöng lite singstar, hehe suger hårt på det, hänger inte med, men Linnea var bra hon=)
Efter det så var jag med Rachell och Rebecka, vi myste bara, man behöver ju inte alltid hitta på något, ibland kan de mysiga vara kul;)

Íallafall, jag la mig väldigt tidigt igår, var hur trött och sliten som helst, la mig kl 23.

Annars så är jag fortfarande svin trött och på jävligt dåligt humör!! Fråga mig inte varför, Jag har mina dåliga dagar! Känner att allt är skit, aja , Familjen är bjuden på middag hos några snart så ska la ta och göra mig iordning!!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh vilken härlig tröja!! :)

2008-09-06 @ 20:18:43
URL: http://larnaca.blogg.se/
Postat av: ronja

oij vilken fin tröja.. varifrån är den?

helt otroligt charmig

2008-09-07 @ 08:41:03
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0