Today!!

Hej! Allt väl med er? Idag hade jag en underbar dag! Först hade jag sovmorgon, och sedan hade jag bara en lektion, franska, och de va slappt på den lektionen för vi har världesn mest förvirrade fröken! efter det så drog jag in till stan med min bästis Rana! Vi käkade på donken, men de va de minsta vi gjorde där, haha har inte haft så kul på länge! Den tjejen gjorde min vecka!! Efter det så drog vi hem till henne, och eftersom de va så himla fint väder så satt vi och solade på hennes stuttsmatta! Hur härligt som helst! får inte glömma attt vi åt en god äppelpaj också:P
När jag kom hem såg jag att mamma hade köpt hem lite Nice stuff, som bland annat en ny plattång & vågtång  från babyliss och en sån där hårborttagnings maskin från philips tror jag de var! Jaja men de har varit en underbar dag som sagt, nu är jag svin trött vill sooovaa!
Här kommer lite bilder vi tog idag!


Lekte med Ranas webbcam lite!





Hahah rana ser cp stöd ut ¨på bilden, halva hennes ansikte i två delar


Min andra arm försvann av någon konstig anledning:S:P


Kommentarer
Postat av: AMMII

alltid skönt med sovmorgon :) fina bilder!

2008-09-25 @ 21:56:20
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli meldem på gratis kläder och få gratis presentkort på hm, jc eller gina tricot :D



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2646

2008-09-25 @ 23:27:46
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-26 @ 11:34:00
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0