blandade känslor

Jag vet nästan inte vad jag ska ta mig till , har tusen olika känslor. Ibland när man har olika känslor brukar det kännas bra.  Eller ialla fall för min del. Nu känns de för det mesta konstigt. Jobbigt som fan.
Vet inte rikigt varför det är så... eller jo de vet jag vist förresten, men däremot vet jag inte varför det lutar mot det dåliga.
Borde det inte kännas bra ? Hoppas verkligen de försvinner över natten, för imon måste jag vara pepp som fan.
Får inte ha sånna känslor imon, för de kan förstöra som fan...
 
Men helt seriöst så vet jag inte vad ja ska ta mig till!!!!
IT sucks!!

Jag har dessutom 4 prov denna veckan + en massa arbeten som hänger över axlarna.... Längtar till sommaren för att slippa all stress, men tanken på vad jag ska göra på sommaren får mig att må illa.  Även det med Kanada ger mig konstiga käslor.  Jag vet inte vad det är, kan det vara resefeber? men de har jag aldrig tidigar fått, hur känns det?
kan de vara för att jag för första gången ska resa helt själv till min vän? eller kan de vara för att jag ska stanna där så länge ,,, en hel månad och det känns lite som om  jag stannar där lite för länge. Speciellt när vännen ska resa och skit:S


Kan inte alla dessa fula känslor bara försvinna eller kan inte alla positiva och sköna känslorna komma ?
Störande som fan !!

Jaja imon har jag en nyhet att berätta iallafall...

kände att jag behövde skriva ut lite....

Nu får jag ta och plugga ... boring... speciellt när min kompis ringer och frågar om jag vill med ut och grilla vid havet på bergen.. vilket lockar mest?? hehe
mot min vilja nu då

ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0