Duktiga jag!

Jag
har faktist simmat idag igen hoho duktig är jag haha
De var så klart jobbigt och jag fuskade som fan, ni vet när man går en bit , jag gick en massa , kallar det för 'låtsas simning*

Efter att jag och Rachell simmade så bubbelbadade  och bastade vi.
Känner mig helt slö i hela kroppen nu, orkar knappast lyfta på armarna blää!

Nu måsta jag ta tag i fucking pluggandet och GÖRA DET!!
Fattar inte vart den duktiga jag har tagit vägen , alltså när de gäller plugg. Ett helt år har gått och jag är fortfarande slö
och pallar inte plugga. Innan så gjorde jag allt jag skulle göra , inte sista minuten och jag fick VG i det flesta
( jag är ett VG barn går inte mer, måste plugga som fan för att få ett bra betyg, avis på dem som inte behöver plugga och får MVG i allt!!!) Nu har jag sänkt mig och får blandat g och vg, hatar det!

Men men , jobbigt att man bara ska behöva stressa hela tiden !

Bloggar senare i kväll kanske , då har jag förhoppningsvis pluggat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0