Godmorgon!

Har precis vaknat , tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag käkar.
jag har shoppat en hel del grejer men inte orkat ta kort , väntar på att kameran ska komma, den kommer på söndag.
Jag har shoppat två handväskor, skor, och en hel del annat.





ÄLSKAR DEM
får inte köpa mer sommar skor !


nu när jag väl är på G kan jag ju visa två bilder från tjejmiddan, har inte fått de andra men de kommer upp sen!







Nu ska jag käka frukost. Idag ska jag vila och bli 100% frisk. Och kanske övningköra. Måste öva öva öva innan tisdag för då smäller det!!

HA DE BRAAaa

Kommentarer
Postat av: andrea

Oh vart är skorna ifrån? As söta :)

2009-04-07 @ 15:27:11
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0