JÄVLA f****

JAG KOKAR AV ILSKA , vill bara slå sönder en vägg eller nått annat för att få ut min jävla ilska!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dem jävla ****' är så elaka va!! Denna gången körde jag fucking perfekt men va fan är deras problem ha?? va faan
i fucking 1 timme körde jag lungt så att till och med jag blev förvånad över att jag inte var nervös , va fan är deras problem????

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!


jag har aldrig blivit så besviken när jag misslyckats, men denna gånge , bara för att jag kände hur bra jag gjorde ifrån mig. 
Jävla omänskliga idioter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså dom kan ju bajsa ner sig!! fan va ja lider med dig nu zeinab, INTE rätt någonstans!! Vi måste träffas o prata om allt! Puss ha det bäst

2009-04-29 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0