LALALAL RUBRIK

Hej Hej.  Här sitter jag med min 12 åriga syster ( ser henne som 10 år ) och försöker lära henne adjektiv och massa annat boring. Jag har världens minsta tålamod också hmm.
Jennifer har sovit över hos mig sen i måndags och vi har haft det mycket trevligt och käkat oss fulla:D

idag vaknade jag upp med huvudvärk och täpp näsa, bläää
Vill ha sommar nu och skippa förkyldnings perioden. Så jag och mina två fina vänner gick till solhuset och solade.
Blev rätt så nöjd de första  5 minuterna , men nu känns det som färgen har försvunnit... Tråkigt, så ge mig sommar och sol nu!!!!

Är svin trött. men ska ta och duscha och sedan LÄGGA MIG! ska bli så skönt, känner mig helt död

Godnatt alla goa där ute!


Kommentarer
Postat av: malin

att det alltid ska vara så svårt med rubriker :P

2009-04-19 @ 14:13:54
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0