lugnat ner mig hoho

Mina vänner vet hur dem ska lugna ner mig. Jag är glad som fan att jag har dem!!!'
Jennifer ringde iallafall kort efter att jag hade skrivit inlägget innan. Vi gick ner till stan , köpte vindruvor och jordgubbar och satte oss vid bryggan och åt. Jätte mysigt och trevligt, väldigt lugnande också...
Efter det så gick vi till en sushi resturang och käkade det. Det var första gången jag käkade sushi *har aldrig vågat innan*
Säger en sak.....................DE VA INTE GOTT!! Alla säger att man måste ha provat äta det några gånger innan man  gillar det.  Jag säger, ät nått gott direkt istället för att vänta dessa gånger innan du börjar gilla sushi hehe.


Efter det så åkte jag till Rachell och såg på en jätte bra film ,Armageddon. rekommenderar den till er som inte sätt filmen.


Iallafall nu har jag lugnat ner mig lite va!
Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0