Måndag!

De känns så skönt att ha lov nu, men de e inte så kul att vara sjuk på lovet! fast då missar jag ju inte heller så mycket i skolan. får se det från den ljusa sidan:P
Idag ska jag bara ta det lugnt! VILA VILA VILA, står det på mitt schema!
BLä de är så tråkigt att bara vara hemma!!!
Sitter och lyssnar på klassiska låtar från blandannat, Cher &  Richie.
Tekno är oftast min smak, men nu känns det lite skönt med "mjuka" låtar.

Igår kom *sommar* upp på tal mellan mig och Jennifer hela tiden, Längtar som fan till sommaren va, har så många planer! De kommer bli så himla BRA , längtaaaar , och vill bli BRUN!

Nä nu ska jag se vad jag kan göra!

Gjorde en himlans god hallon smoothie innan=)

Kommentarer
Postat av: bella

okej, den såg jag premiären på!

Så himla bra! :D

2009-02-09 @ 18:21:31
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0