ONSDAG!

Hej hej!  Det har varit en riktigt lång dag idag, jag gillar långa dagar, men jag är typ sjuk och trött vill bara sova
Förresten det snöar idag!! Jag vill inte ha snö det är snart vår, eller jag vill att det ska vara vår iallafall, men men nu när vi väl har fått lite snö kanske vi borde njuta av det istället!
Idag har jag varit i skolan och pluggat en hel del, efter det så åkte jag in till stan med mamma, såg en massa fint men köpte bara en t-shirt från Zara


kostade 149 kr

topp- Zara ( toppen ser inte ut som den gör i värkligheten då den är 1000 gånger snyggare)
Byxor- GinaTricot

Försökte få toppen på bra bild kanske tusen gånger
(hade en sur godiskula i munnen haha som var himlans god)

Nä nu ska jag käka min proppis mätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0