SÖNDAG!

söndagar är plugg dagar! Så efterbliven som jag är, lyckas jag alltid skjuta upp plugget, hade ett helt lov då jag kunde fördela pluggbajset , men nej, jag JAG är JAG och gör samma sak hela tiden, sista dagen. " Nämen oj va mycket jag har att göra , de kunde jag gjort så jag slipper bli så stressad" Samma sak varje gång. Jaja , jag pluggade idag och då ska jag inte gnälla. STOLT ÄR JAG ( hehe naat) OJJ  va fan har jag gjort. Allt på skärmen är jätte stort:S:S

Hur gör man så att de blir normalt?

 Äh skit samma de kan någon annan ta hand om:P

Idag har jag pluggat hela dagen. Jag tog en promenad med Linnea och sen fick de bli One tree hill och gossip girl !! Mina favvo serier.

Datorn CP:ar vi hörs imon
GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0