Tiden går så fort!!

Godmorgon!
vaknade för  en timme sedan! Igår kväll så var jag med mina vänner R&R. Vi satt och pratade om jobb, vad vi skulle bli efter gymnasiet, ta körtkort, lägenheter mm. Helt plötsligt slog det mig!
Jag: VÄÄÄÄÄÄNTAAAA, va faan vänta vänta vänta, hallå lyssna på vad vi sitter och snackar om....... va fan , vi sitter och snackar om "vuxen livet". haha , va fan har hänt, tiden går så fort, snart går vi ut gymnasiet och får klara oss själva på egen hand( eller inte). Vi är inte små längre( fast jag känner mig liten:-p)  nu är det jobb, läsa vidare, körkort mm som gäller.
Det känns lite läskigt att tänka på framtiden....

Jaja nu ska jag se vad jag ska hitta på, senare blir det iallafall en mys dag med Rana!
ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Cool blogg!!

Se ya at;

www.fittanfes.com

2009-02-10 @ 13:55:14
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0