baaaaack to action!

Okej nu har jag inte varit inne här på ett jävlans tag.... Jag hade tänkt att aldrig mer blogga igen. Men som man kanske ser så har de där tankarna ändrats. Jag slutade blogga för att jag inte hade någon lust eller ork. Efter ett bra tag då jag mått som värst. Jag hade ingen lust till något. Men med hjälp av vänner och familj mår jag bättre än någonsin . Allt är så himla mycket bättre. Jag är glad och ser framemot livet och det är det som är viktigast. 


Vad är det jag ska skriva här på bloggen då?
Jo först och främst om mig och mitt liv, insperation, tankar , mode , helt enkelt allt som forsar upp i min hjärna=)
och så självklart slänger jag in lite outfits då och då=)

Back to the movie, sitter och kollar på *into the blue* på kanal 6 . Bra film med de snygga Jessica Alba och Paul Walker. hur snygga är dem inte?


Kommentarer
Postat av: sofia

hej, tack så mkt :) din med.

2009-01-29 @ 12:08:44
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0