CHANGELING

De var jätte mysigt hos Rana, hon hade lagat jätte god thai mat och till efterrätt var det choklad kaka:D
Som tur var så var de rätt så bra kvalité på filme. Den var seg i början men sen i mitten var den riktigt bra!

Jag har fått något konstigt för mig, jag måste alltid göra något innan jag går och lägger mig, vad som helst , pilla på mobilen, läsa massa tråkigt på text tv , va fan som helst. Och sen på morgonen  när jag börjar tidigt (8.30) får jag inte gå upp innan kl 8, ( har digitalklocka) så länge sjuan är där så kan jag ligga kvar i sänge, för att sedan stressa ihjäl mig för att hinna till skolan.
Hur ska jag göra för att ändra den fula vanan?( bara gör det , de funkar inte för min del)


kolla va fina dessa är , från asos
längtar bara mer och mer till sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0