Glömde...

hehe jag har ju inte bloggat på ett tag så jag glömmer lätt av att jag har börjat haha:p
Idag hade jag företagsekonomi, efter det så skulle jag köra bil med trafikskolan!
De gick jätte bra.  Jag vill bara ha mitt körkort NU NU NU, orkar inte vänta, vill ta det samma dag som jag fyller 18 år, jaja de går inte men jag ska inte vänta långt efter utan mitt körtkort har jag innan sommarlovet!!:D

Idag ska jag bara ta det lugnt, vara med Linnea och Malin och se på film! älskar mysiga hemma kvällar med massa gott och film , speciellt på vintern. På sommaren hatar jag det! Då är det ute 24/7

Förresten så hade jag lite spa time! Hade mina fötter i varmt varmt skummande( heter det så?) vatten, skrubb, fil, massa kräm, naglack och go lukt
Har  baby lena fötter nu =)
Det är lätt att man glömmer bort att ta hand om sig själv ordentligt, skämma bort sig själv någon då och då... Tiden går ju så fort



Jag modellade för Rana innan julavslutningen


Kommentarer
Postat av: Noomie

fin bild :)

2009-01-30 @ 17:30:13
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0